18 Mayıs 2013

Ben bu yazıyı komşuma yazdım


Sevgili alt komşum ve çok sevgili kızı;

Evet evin içinde saklambaç oynayarak eğlenmeniz ve vakit geçirme çabalarınız gerçekten takdire şayan fakat bunu bas bas bağırmadan yapmayı denemek fena olmaz hani? Biiir ikiii üüç dööört beeş....yüze kadar beraber saydık aslında iki ebe var bu oyunda haberiniz yok. İlla çıkıp pencereden okuyom ben yua diye haykırmak mı lazım adamım biraz saygı biraz sessizlik rica ediyorum ama bunları gelip suratına söyleyemiyorum ne yazık ki yazmaktan başka bir şey gelmiyor elden. Ha aklıma gelmişken o ilkokullu kızcağızın müzik dışında ödevi yok mu allasen niye sabah akşam flüt çalar bir çocuk aklım almıyor doğrusu. Çocuğun içindeki do-re-mi-fa-sol-la-si aşkı bizde kafa beyin bırakmadı, yemek yiyoruz arka fonda flüt ders çalışıyoruz flüt televizyon izliyoruz flüt uyuyoruz flüt bu ne boktan bir durum hakim bey. ama tabi açık konuşmak gerekirse bu konuyu da içime atıp hiç istifimi bozmadan ders çalışmaya devam ettiğim de oluyor(milyonda bir). 
Efendim unutmayınız ki komşu komşunun sessizliğine de ihtiyaç duyuyor insaf biraz insaf...

Ben bu yazıyı yazana kadar adeta içimden geçenleri okumuş gibi sesi kesmeniz beni birazcık rahatlattığından ötürü bugünkü isyan modumu çevrimdışı yapıp dersime dönüyorum, teşekkürler alt komşu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder